Cikgu anak bagi modul spm 217 pages.
Haaa...jenuh nak print.
Nak kena beli printer ker?
Kedai yang bole print dekat rumah, sekeping 5 kupang. Jenuh nak print.
Pastu husband cakap, ada satu kedai yang dia slalu print plan keja kat Patani Jaya.
So, hari ni try pi situ untuk print.
Selai 12det. Berbaloi la kalo nak print beratuih pages.
Lega.
Few min ja dah siap bind. Len kali bole mai lagi.
Teruih wasap pi kat dia dan dia print. Senang amat
XOXO Lots of loves -H3H-







0 comments:
Post a Comment