Happy Birthday Ayah...Happy Birthday Anak ibu

Alhamdulillah, tahun ni tahun ke5 aku meraikan this twin celebration. Syukur kepada Allah untuk nikmat dan rahmat yang Allah kurniakan kepada aku. Hari yang sama aku meraikan hari lahir anak yg ke5, hari ni genap usia ayah 60 tahun.


Selamat Hari Lahir Ayah. Doa adik, ayah dipanjangkan umur, dikurniakan kesihatan yang baik dan diberkati Allah S.W.T.



Selamanya, ayah tetap yg terbaik.



Aku sentiasa berdoa, janganlah sampai ada perlakuan aku yang bakal menyakiti hati ayah dan mak. Aku mahu sentiasa membahagiakan ayah dan mak. Tiada kasih manusia setinggi kasih sayang ayah dan mak bagi aku. Janganlah sampai ada tangisan luka yang mengalir kerana aku. Aku x mahu melukakan, aku cuma mahu membahagiakan dan menyayangi mereka sampai bila2.




Anak sayang, semoga membesar dgn baik sihat. Doa ibu, agar anak ibu menjadi seorang Khalifah yg teguh pegangan agamanya. Seorang muslim yang bijaksana.



XOXO

0 comments: