Shopping...shopping...


Atas tu yg pasti bukan pic aku...sekadar hiasan semata-mata...hehehe

Smlm waktu lunch aku dgn kengkawan pi la melawat Giant...(rasanya mcm hr2 pi...hhehehe). Sebab dh gaji dan ada la sikit CTI...aku pi kedai kesayangan aku (hehehe) PEACE. Sbb byk size utk oversize cm aku ni.
Niat ati nk cr slack dengan blouse. Tp sudahnya beli slack ja sbb blouse x menepati piawaian...pendek atau pun jarang. Ada la yg cukup syarat tp x cukup utk tarik aku beli.

So hari ni memandangkan kami dh kenyang sbb pg tadi breakfast dgn makanan yg sangat byk sbb ada makan2 utk celebnrate CTI dan besday boss...aku dgn del...pi buat lawatan dr kedai ke kedai.

Mungkin dah rezeki aku...kedai ASHARI...kedai baju yg slalu aku pi dulu sblm ada PEACE tgh wat sale. Blouse RM10 selai dan Baju kurung RM30 ja sepsg. Aku blasah 3 lai blouse.

Kalo ikut ati mmg byk lg nk belasah....tp igt...membazir tu kan kawan setan. Mana la x geram...original price bj2 yg aku beli tu more than RM40 each. Adeh...tension sgt rasanya...heheheh...

Tau dek kengkwan...rasanya sok kena serbu dgn bebudak len la pulak.



Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments: