Bad day....

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..............................

Ayang mintak maaf. Maaf sangat-sangat. I love you...I love you...jangan marah ayang.
:(

Hari ni aku dikejutkan dengan panggilan Adib untuk bertolak ke China malam ni jugak. Cepat dua hari dari plan. Aku dapat tau pun lepas lunch. Mana nak get the laptop lagi...nk get the advance. Gaji pun lambat lagi. Uwaaa....

Aku call abang...dia bengang. Aku paham perasaan dia...sebab aku pun rasa tertekan gila. Aku tak sempat nak get advance daripada Lay See. So aku pau advance dari Adib...1k. Call mak...mak terkejut gila. So mak ayah decide untuk ke airport hantaq aku sambil hantaq sambai ikan bilis. :(

Pukoi 6.30 baru aku dapat laptop. Aku dah amuk...kelam kabut balik. I'm home with tears. Adib nampak aku dengan tears. Aku buat tak tau ja dekat dia. Sedih la...buat macam ni. EMC plak nampak banyak dengan nak convert to RoHS. Aduh...why suddenly?

Aku sampai umah dah pukoi 7 mlm. Aku sampai abang keluaq pi beli makanan untuk aku. Pukoi 8 pun abang x balik lagi. Alamak flight ke KL pukoi 9.40 malam. Pukoi 8.30 baru dia samapai. X solat maghrib lagi. Aku dah ketaq gila. Tapi aku diam...takut abang lagi marah. Aku tak mau pi tanpa restu dia.

Aku sampai Penang Airport pukoi 9.15mlm. AKu dah tak boleh check-in dah. Luggage Zamri pun kena bawak keluaq sebab check-in time dah over. So kesimpulan dia kami miss flight to KL. Ayah marah...sbb aku lambat. Aku diam ja....

Luckily Airasia masih ada space. So for the first time aku naik Airasia. Keciknya space dia. Uncomfortable gila. Macam nak bernyawa pun x brapa nak lepas. Syahdu gila bila cium tangan dengan peluk abang. Sedih sangat. Aku nak bawak dia skali....tapi...

Sampai KLIA pukoi 11.30 malam. Stella booking Sheraton Imperial sebab nak pi amik VISA dari agen. Aduh...jauhnya. Driver limo from hotel lak baru balik...sebab tunggu tak sampai-sampai. At last koi 12.15 baru gerak dari KLIA to Sheraton Imperial. Aku memang dah letih gila. Aku sempat beli Bagaikan Puteri dari KLIA Shoppe...buat teman ke Dongguan.

Sampai di Sheraton Imperial pukoi 1.15 pagi. 5 star hotel. Aku check-in atas nama Zamri. Mana aku nak amik duit nak bayaq? Bilik kami sebelah.

Wow...5 star hotel punya bilik. Memang 5 star lah....tapi esok pagi2 kena check-out dah. Aku memang x boleh tidoq. Aku teringat kat abang.

I miss you...I love you...

Harap-harap esok akan lebih baik dari hari ini.

0 comments: